mandag 15. november 2010

Utholdenhet til andre formål

Gjennom treninga har jeg opparbeidet meg en rimelig bra utholdenhet. Det har med jevne mellomrom kommet til nytte også i jobbsammenheng og ellers i ikke-idrettslige sammenhenger. Denne helgen ble utholdenheten testet da jeg skulle hjelpe Ole med å flytte ut av leiligheten på Neskollen, og deretter kjøre flyttelasset til Kristiansund.

120 mil i sakte fart - på farsdagen
En hektisk helg startet fredag kveld og natt med klassefest for klasse 7B (1993) på Fjellhamar skole. Etter litt søvn gikk lørdag med til å tømme Ole's leilighet og tilhørende aktiviteter, før en ny kort natts søvn ble avbrutt søndag morgen kl 05. Flyttelasset skulle kjøres til Kristiansund... 120 mil tur/retur med henger på slep og under til dels veldig vanskelige kjøreforhold. 23 timer etter avreise var jeg tilbake i Fenstad, trøtt - men ikke utslitt... takket være god generell form.


Lite trening
Det ble minimalt med trening denne helgen. Fredag rakk jeg styrketrening, litt sykkel og 15 min møllejogg for klassefesten, lørdag 30 min sykkel før leggetid, og i dag (mandag) 30 min møllejogg.  Møllejogginga går greit, men jeg må pakke inn operasjonssåret det det ennå er skorpe. Magen var vond etter løpinga, men det var litt bedre enn før helgen. Skal på NIMI i morgen og få litt mer veiledning av fysioterapeuten.

Ingen kommentarer: