onsdag 21. juli 2010

Løpinga gikk greit, men...

MER ELENDIGHET
Så fikk jeg omsider svaret....; ville smertene i bekkenområdet komme tilbake så fort jeg begynte å løpe igjen? Svaret er dessverre ja, og det var jeg rimelig godt forberedt på. De siste månedene før hæloperasjonen var jeg jo mer plaget av disse magesmertene enn av hælen. Jaja... utfordringen når jeg kommer hjem blir å finne noen som kan stille diagnose. På bildet en litt betenkt løper med sauer og Sortlandsbroa i bakgrunnen.

Jeg fikk meg en fin 30 minutters kveldsjoggetur i lysløypa utenfor "Blåbyen" Sortland. Herlig å kunne løpe igjen uten hælplager.... selv om formen er dårlig, selv om vekta er høyere enn på mange år og selv om det er noe smertedritt i mageregionen (verst etter avsluttet trening). Jeg hadde selvsagt blåskoa på meg!

RAFTSUNDET OG BLÅBYEN
Etter fire dager i Ørsvågvær utenfor Kabelvåg forflyttet vil oss til Sortland i Vesterålen i dag. Vi la inn en times avstikker langs hele Raftsundet, men var tidlig framme i "Den blå byen ved sundet".
Sjøl fikk jeg meg en fin times treningstur delvis på sykkel og delvis joggende i lysløypa ovenfor sentrum. Litt senere spiste jeg Lammecarré for første gang, nydelig tilberedt i Lars Saabye Christensens biibliotek (Sortland Hotell)

BILDER FRA RAFTSUNDET


Utsikt nordover fra Raftsundbroa.


Mot Austvågøy.


Fra Digermulen mot Trolltindan.


Motiv ved Stormolla.


Motiv ved Årsteinen utenfor Digermulen.


Utsikt mot Hamarøy fra Årsteinen.


Motiv ved Årsteinen utenfor Digermulen.


Strand ved Årsteinen.

1 kommentar:

LL sa...

Efter att ha sett dom här bilderna så säger jag bara: JAG VILL ÅKA TILL NORGE!